Elifbrtnn 34+3 den sesleniyorum :)) ilk başta nasıl mide bulantısı var ise 30 dan sonra yavaş yavaş geri dönüyor :)))
Askeryareni Elifbrtnn vallaha cok dua ettim bidaha yaşamım die ama maalesef ara sıra oluyor 30+6 dayım dua edıyorum olmasın die doktora sordum ola bilir son aylarda dedi
kahvesever__ Elifbrtnn yok çok şükür du içiyorum da yemek yiyemiyorum artık napacaz böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️
Elifbrtnn kahvesever__ ben hamilelik başında sudan iğrendim ondan galiba şuan su tekrar gözüme batıyor 🤦🏻♀️
Askeryareni Elifbrtnn vallaha hiç gerek yok biz bu şekilde rahatız ilk 3 ay yaşadım pertim şimdi dayanamam artık 🤦🏻♀️😬
kahvesever__ Elifbrtnn inşallah 🙏 geçer zamanla valla 4 ay çok çektim mide bulantısından daha çekmek istemiyorum
Askeryareni Elifbrtnn ne güzel tek kalmıyorsundur ben doğsada beraber büyüsek dıyorum arrık eşim ara sıra nöbeti oluyor tek kalıyorum iyiki hamile kalmışım dıyorum az kaldı bakalım sağlıcakla alsak kucagımıza 🥰