Bestedmr Kızlar merhaba düşük belirtisi nedir yaşayanız oldu mu kafam çok karışık bir yerim ağrıdığı zaman korkuyorum yardımcı olur musunuz
umay-22 düşük yaptığımda ufaktan gelen lekelenme gibi kanamayla başladı ve aşırı sancım karın ağrım oldu böyle saatlerce ağlatan durumda birde kanımda pıhtılaşma vardı gerçekten çok kötü bir ağrı hiçbir reglim böyle geçmemişti 5+1 dim bu arada en ufak bi kanamanız olsa dahi mutlaka doktorunuza görünün