bluees1207 Gul33 ne kadar güzel birşey suyun fazlasından zarar gelmez tabi sizi rahatsız etmiyorsa. Ben hiç içemiyorum ya benim gibi olsaydınız. Hertürlü zararı var içememenin bir gün zorla 2 lt su içtim o gün ağrıdan kıvrandım tuvaletten çıkamadım en fazla 3 bardak içebiliyorum. En büyük korkum bu benimde
bluees1207 Villanelle böbrekler su içmezsen kolay çalışamaz suyu fazla tüketmek böbreklerin kolay çalışmasını sağlar. Hatta böbrek hastalarına bol su tüketin denir bununda nedeni budur. Su ile vücuttaki atıklar seyreltilir ve böbrek atıkları kolaylıkla süzer
Villanelle bluees1207 böbrek hastaları günde 6 çay bardağı su içer. Babaannem diyalize giriyordu, oradan biliyorum. Diğer dediklerine katılıyorum ama bol suyun da oranı vardır diyorum. 5 6 litre icilmemeli bence, şu zehirlenmesi diye bir şey de var
bluees1207 Villanelle ama babannenizin böbreklerinde süzme problemi var süzemediği için fazla sıvı ödem yapacağından bu şekilde. Diyaliz hastalarının durumu farklı ölçülü gitmeleri gerekir sıvı yüklenemez. Bu 2 durum çok ayrı. O gibi hastaların kronik böbrek yetmezliği var ve sıvıları ölçülü alırlar. Ama protein kaçağı böbrek kanallarında şişme gibi durumlar fazla sıvı tüketiminden dolayı gerçekleşmez
MaBelle Gul33 çok geçmiş olsun. Su içmenin bir zararı olmaz. Doktorunuza sorun belki onun cevabı eşinizi rahatlatır ☺️
Gul33 kahvesever__ doktorla görüştük bugün bol suya devam dedi. Hem çatlakları hem de idrar yolu enfeksiyonunu engelliyormuş