Fundish Arkadaşlar ben doğumumu yaptım elimde bir kutu oksapar var .ihtiyacı olan birine ücretsiz vereceğim etimesgut Ankarada oturuuorum
Zuhreayca Fundish elinizde kaçlık var acaba ben 4000lik oksapar kullanıyorum ve almakta zorlanıyorum eğer gönderirseniz talibim uygulama ile alabilirim 🤲🏻🤲🏻
Zuhreayca Aslicrn bakıyorum ama bulamıyorum sizi isterseniz siz bir bana bakın tulubkaacya kullanıcı adım