Karın ağrısı çok yaşıyorum. Sanki sürekli olarak gaz sancısı cekiyor gibiyim. Bacaklarimdan yataga yatinca agri çıkıyor ve ayaklarimi ateş basıyor. Şekerden dolayı rutinim var diyebilirim. Seker yapıcı her şeyin yasak oldugu bir diyet uygulamaya çalışıyorum. Kasıklarima giren agrilar beni cok korkutuyor ama herkeste bu haftalarda goruluyor galiba. Demir magnezyum omega ve ecoprin kullanıyorum. Mide bulantim da ilk baslardaki gibi basladi tekrar. Kabızlık yasiyorum. Insallah diyetle düzelir.