Guldenn son doktorumun progestana devam etmemi istemesi aniden bırakmamı istemedi ve kendisi de her hastasına ilk 3ay tutunmayı güçlendirmek için progestan veriyormuş bu ilacın zararı yok faydası var günde 1 kez kullan ama herşeyin normal bebeğin gelişimi ileri dedi ilişki serbest dedi biz de 2 hafta sonra yaşadık zaten hatta 2kez oldu ilkinde hiç problem olmadı işte son ilişkide böyle oldu