Kızlar selam bişey sormak istiyorum böyle düne kadar burnumda sürekli koku vardı evde duramiyordum her neyse geçen gün bir damla leke geldi açık pembe Dr progestan iğne verdi normalde alttanda kullanıyordum. O iğneden sonra burnumdaki koku gitti acaba iğnenin etkisi mi kendi mi geçti anlayamadım var mı bu durumu yaşayan merak ettim🙈