Çok geçmiş olsun, boğazınız için ballı ılık su iyi gelebilir, öksürük falan varsa çikolata yemenin( ağızda eriterek) de iyi geldiğini okumuştum. Bunun dışında bol bol meyve tüketin, tavuk suyuna çorba da iyi gelebilir. Başka öneriler gelirse ben de faydalanırım bekleyeyim şurada ☺️