ELiSAm1 Gebelikte bunlar çook normal şeyler. Hemen hemen bütün gebelerde olan bir şey. 32 haftalığım kahkaha atmayı unuttum. Hiç bir şey beni mutlu etmiyor. Hiç bir şeyden memnun olmuyorum. Ama biliyorum ki bu günler geçecek. Hepsi hormonlardan ve hiç bilmediğimiz bir dönem yaşamaktan yani hamilelikten. Bir de doğum stresi var tabi, lohusalık stresi, bebeğe bakabilecek miyim korkusu.. Hepsi çok etkiliyor. Bu arada huzurlu bir hayatım var genel olarak hayatımdan elhamdülillah çok memnunum. Ama dediğim gibi bu hamişlik hepimizi değiştiriyor. Boş kalmamaya çalışın. Temizlik çok güzel kafa dağıtıyor. Yeni tarifler deneyebilirsiniz. Veya internetten bebeklerle alakalı araştırmalar yapabilir bir şeyler öğrenebilirsiniz. Dışarı çıkıp bir beş dakikada olsa hava alabilirsiniz. Bu günler geçici, ben neden böyleyim diye kendinizi üzmeyin 🌸❤️