Asel2509 Selam kızlar ben 5+1 günlük hamileyim dün kan testi yaptırdık sonucum 997 çıkmış sizce normal mi? Birde geçen ay benim 8 gün gecikme olmuştu acaba ondan dolayı geç döllenme de olabilir mi?
Asel2509 esradgn123 inşallah ama bu akşam gidip hastanede tekrardan test yaptıracam yükseliş varmı diye içim rahat değil