Dsa eymaHzalzusta benim sırtım inanaılmaz ağrıyor inanılmaz... bende duruş bozukluğu var o yüzden ağrıyor. Doktorum merhem verdi. Oda fayda etmiyor. Tek çare masaj, oda evde kimse olmayınca ne fayda mecbur çekiyorum
Cicibebe1 eymaHzalzusta SY2708 Bende ilk gebeliğimde ona gittim bir kaç kez ama cinsiyet tahminini düzgün yapamadı bi erkek dedi bi kız sonra tekrar erkek sonra tekrar kız olunca doktor değiştirmiştim.Tabi oğlum oldu 😂
Sulegorkemakyol Kacinci haftadasiniz benim su anda 16 haftadayim belim cok agtiyo benimde magnezyum kullaniyorum ama cok fayda etmedi belki de calisiyorum ve cok uzun sureler ayaktayim ama cok erken degilmi bu kadar agri 😧😧😧😧😢😢😢😢😢
eymaHzalzusta Sulegorkemakyol bende 23 haftaligim calisiyorum bende ama onunla alakasi var mi bilmiyorum 😳 Hafta sonu calismiyorum yani evdeydim bugun ama sirtim felaket durumda su anda 😰
Sulegorkemakyol eymaHzalzusta sanli calisqnlardansin ozaman hafta sonlari evde olabiliyorsan benim kendi iserim ve izin gunum olmuyor ne yazikki sabah 10 gece 11 arasi ve surekli ayakta ve gezinme durumundayin insallah yilbasindan sonra isyerimi tamamen esime devredicem ve rahatlicam
Sulegorkemakyol eymaHzalzusta 😢😢😢😢😢 ne yazikki ama bir yandan da guzel yiycek isindeyim istedigim ve saglikli bir cok seyi yiyebiliyorum 😃😃😃😃 instegram kullaniyosan iremsarkuteri diye girersen gorusun benim is yerini