Znb Dün salgın dönemiyle ilgili yeni kararlar açıklandı. 24. Haftadan itibaren idari izinli sayılma ile ilgili bir açıklama yapılmadı sanırım. Bu hak devam ediyordur herhalde değil mi?
Yrnnry Znb pandemi tam anlamıyla bıtmıs degıl canım devam edıcek dıye bılıyorum ki etsınde zor cunku bellı sure sonra çalışmak ☺️
gmzkcl Znb inşallah devam ediyordur, ben de dünden beri genelge bekliyorum sürekli bakıyorum ama yayımlanmadı daha. 11 Martta inşallah benim de 24. Haftam. İnşallah kaldırılmaz ve yararlanırız🙏🏻 Dua edelim
Aysycl Bende merakla dinledim akşam ama yoktu henüz genelgeye göremedim 17 nisan benim izin umarım kalkmaz iki kez covid oldum okulda çok zor maalesef
Znb Aysycl cok gecmis olsun. Tekrari yasanmadan izinlerimize cikalim ve bebislerimizi kucagimiza alalim insallah sağlıkla
Znb Yrnnry aynen zor gercekten bir sure sonra devam etmesi. 32ye kadar çalışma olsa demek ki yanmıştık.
Aysycl Znb çok teşekkür ederim umarım öyle olur ama genelge bugun geldi şükür izne dair olumsuz bir ibare yok
gmzkcl Merhabalar, genelge yayınlandı az önce. Gebelikle ilgili birşey yok. Değişmediği anlamına mı geliyor yani izin devam mı ediyor? Bilgisi olan var mı?