Pegah Hanimlar 10 haftalik hamileyim,bazen sol tarafimda cramplar oluyo dr normal dedi yer açiliyo buyuyo onun için,sizdede varmi?
Ays_cskn Pegah 8. Haftamdayim 2 gundur var bendede bazen geciyor bazen surekli oluyor anlamadım bende agrin olursa kasikta acile gel dedi dr ama cok siddetli bir agrida degil sanki bir basinc varmis gibi ve tek tarafli bendede solda
Betusgani Pegah 14+3 benim arada sağ tarafıma girerdi kramplar hızlı kalktığımda ya da dengesiz hareket ettiğimde falan 5 saniye sürüyordu. Dün üşütmeden kaynaklı gün boyu orta derece ağrıyla gecti bugun hafifledi çok şükür ama şiddetli ağrı olduğunda ve geçmediğinde mutlaka doktorunuza görünün 🥰
Pegah Ays_cskn eğer sadece ağrın varsa onemli değil ama eğer kanama veya lekelenme olursa dr a gitmelisin
Ays_cskn Pegah lekelenmem var zaten progestan yazmisti ama ve hersey yolunda demisti bakalim gecmesse bir daha gidicem