KkubraOz yaa bebde genel anestezi altında olmak istiyorum genelde uyanıkken yapılıyormus bir kaç kişi öyle söyleyince daha çok korku oluştu, çok zor bı süreç Allah kimseye yaşatmasın, aklıma gelince üzülüyorum ama şuan böyle yazınca mutlu oldum canım teşekkür ederim, Allah güzel güzel sağlıklı evlatlar nasip etsin