Glserencnr Valla ben 1. Yılımızda hamile olmuş olsam şöyleee güzel bir yemek yapardım evde baş başa kutlamak isterdim dışarda olmak yerine 😁 bide beğeneceği bi hediye tamamdır 🥰 Ama 1 yılımız da ben 35 40 günlük anne oluyorum bakalım yapabilcem mi 😂😂