funnymummy Minik_Mucizemmm_13 ya herkesin bünyesi hamileliği farklıdır ne alaka canını sıkma sen sakın 💜ben 15 haftalığım hala öyle acıkmam olmadı kalktıktan 2 saat sonra kahvaltı yapıyorum nerdeyse belki ilerde ben de yataktan çıkarken yemek isteyeceğim 😂
Mnvrrrrr Minik_Mucizemmm_13 canım boş gebelikle ne alakası var sonuçta iki canlısın bebek seni aciktiriyor bende öyleyim ölüyorum aclıktan kalkınca 😊
Minik_Mucizemmm_13 kahvesever__ benim hormonlardan kaynakli galiba öyle dediler diye oturup ağladım 😃😂
kahvesever__ Minik_Mucizemmm_13 çok saçmalamışlar gerçekten insanın psikolojisini bozuyorlar öyle insanlar kafana takma öyle insanları
Mnvrrrrr Minik_Mucizemmm_13 olmazsin merak etme kuzum bende öyleyim ama şimdi bulantı kusma başladı sadece 1 kilo almışım yiyemiyorum bile ve bulantım 7.haftada başladı sadece aciksanda sağlıklı şeyler ye sık ye ekmeği az ye süt bal ceviz et balık tavuk yemeye çalış 😊
Mnvrrrrr Minik_Mucizemmm_13 kimseyi dinleme bebeğine de zarar sanada akışına bırak benim üzüntüden leke oldu sakin akisina bırak acikman cok normal
Minik_Mucizemmm_13 kahvesever__ takmam yaa hormonlar etki edince elimde olmuyor oturup ağladım normalde o kadar duygusal değildim😂
kahvesever__ Minik_Mucizemmm_13 evet horomonlar insanı maf ediyor gerçekten herşeyi kafaya takıyorsun üzülüyorsun
Mirdemir Minik_Mucizemmm_13 bende yaklaşık 6 haftalık gebeyim ve bende de aşırı acıkma var ve boş gebelik değil doktora gidiyoruz sonuçta öyle olsa söylerler çok normal acıkman sabahları dayanırdım önceden şimdi hiç dayanamıyorum takma boşver
siriniko2511 6+3 deyim. Çok şükür şimdiye kadar midem bulanmadı inşallah da olmaz aksine zayıf ve iştahsız biri olmama rağmen iştahım baya açıktı 6. haftaya kadar😬 boş gebelik diyen saçmalamış herhalde boş gebeliği vücutta herşeyi çeken bir kara delik sanıyor😂
minikpandammmm Minik_Mucizemmm_13 hahahaha ayyy ne alakası var . Hamileliğin başından beri öyleyim sabah 7 buçukta açlıktan duramıyorum uyanıp biseyler yiyip geri yatıyorum. 25 haftalık olduk hala öyle valla . Sacmalamislar size
Umutunannesi92 Minik_Mucizemmm_13 düşün ki içinde hayata tutunmaya çalışan bir canlı var ve sen şu an iki kişisin o kadar normal ki acıkman ne olur kulak asma milletin lafına bıraksan tıp dünyasına yeni tezler kazandıracaklar😤ye iç keyfine bak güzelim 🤗🤗
Bsrktl Minik_Mucizemmm_13 vücudunuz sürece uyum sağlamaya çalışıyor çok normal her annenim hamileliği birbirinden farklıdır. Bende çok acıkıyordum sabah kalkınca herkes aynı zamanda bulantı Yaşar ya da açlık hissi şu tarihte başlar gibi kesin bir yargıya giremeyiz. İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 😊