Kızlar ben dün 02.03.2022 doğurdum spinal sezeryan oldum bu ikinci doğumum olmasına rağmen cok korkuyordum birde yurtdışında doğum yaptığım için bayabi endişeliydim ama boşuna korkmuşum spinal iğne yapıldı hiç acımıyor ilk doğumumdan biliyorum sonra yattım sonda takıldı sonra kontrol ettiler uyuşukluğumu başladılar ilk doğumumda hiç bişey hissetmemiştim ama bunda hissettim zaten hissedeceğimi söylediler acı kesinlikle yok ama dokunuşlar çekiştirmeler herşey hissediliyor neyse kızım doğudu minicik en son 35 haftada kontrole gitmiştim 2.800 kg birdaha kilo almamış 38+4 doğum yaptım 2.770 kg doğdu kızım çok şükür sağlıkla yanımda ma çok küçük minicik boyuna kordon dolanmış ondanmı acaba kilo alamadı bilemiyorum sonra cıktık ameliyattan bizi 6 saat boyunca gözlem odasına aldılar yurtdışında böyleymiş ama ben en baştan ber ayaklarımı hep hiisettim kalkmam çok kolay oldu tek başıma kalktım ilk doğumumda zor kalkmıştım bunda hiç ağrım sızım olmadı kalktım tuvalete gittim tek başıma aşırı kolay oldu gece biraz ağrılarım başladı ondada ilaç veriyorlar ild doğumumda sütüm hemen gelmişti ama şimdi gelmedi ama yinede önce emziriyorum sonra mama veriyoruz böyle yani ben kurtuldum çok güzel geçti herşey inşallah darısı bekleyen tüm hamilelere tez vakitte kucağınıza alırsınız inşallah bebişlerinizi