Besnasevim Arkadaşlar 😔27 haftalık gebeyim bir kere zorla alabalık yedim bir kere de hamsi. Midem bulanıyor yiyemiyorum. Balık yerine ne tüketebilirim. Var mı benim gibi olan. Ceviz de yiyemiyorum😔 ne yapabilirim
ozgeya Besnasevim ben de çok fazla yiyemiyorum ama zorluyorum kendimi.omega 3 kullanıyorum ama. Bir de imkanın varsa bol bol çiğ semiz otu tüketmeye çalış.balığın içindeki birçok şey onda da var,doktorum önermişti.
Aysun2834 Besnasevim cnm doktor omega 3 vermedimi ben 12.haftadan beri kullanıyorum günde 1 tane ama ben balığın kırmızı etin tadını bile bilmem doğurana kadar kesmiycem omega3 ü dedi bana hani yiyemiyorsan zorlama kendini ara öğünlerde. Ceviz tüket muhakkak ve doktoruna söyle omega 3 kullan
Babydr Besnasevim bende balık ilk 3 ay çok yedim haftada birkere ama sonra soğudum yemiyorum artık onun yerine ceviz yiyorum hergün
Yesimalmila baska gidalardan karsilamaya çalış ben cok severim balik ama yaz ayinda cok kokuyor. bugün alıyım dedim anam bi baktim en ucuz balığın kilosu 45 lira
UlkerSD Bende yiyemiyorum balık hapı verdi omega 3 günde 1 tane al dedi 23 haftalığım onu da içemiyorum en zorlandığım konu😏
Ozgesah355 Besnasevim ben 39 haftalık hamileyim hiç balık yemedim.. Semiz yedim, badem, fındık, ceviz yedim, balık yağı içeren vitamin kullandım çocuğum da hep 2 hafta ilerdeydi hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür 🙏