Gamzemert1 Merhaba anneler nasılsınız nasıl gidiyor 32+5 deyim sizde durumlar nasıl bende bel ağrıları baya arttı bide ağırlaştım iyice
Deva22 Gamzemert1 ben de 32+2 deyim çok ağırlaştım yol yuruyemiyorum sürekli dinlenme halindeyim. Hazırlıklar tamam sayılır yıkama işlemi bitti sadece ütü ve çanta hazırlama kaldı
Gamzemert1 Deva22 bende nerdeyse erken doğum yapıyordum 31 haftayken geçen çarşamba ilk defa bir ağrı hissettim büyük bir sancı hastaneye gittik erken doğum başladı dediler çok korktum 4 kere nst serum iğne falan kestiler agrimi şükür atlattım şuan daha iyiyim
Deva22 Gamzemert1 yaa çok geçmiş olsun zamanında gelsin inşallah bebisler. Bol bol dinlen az kalmış zaten
Bbb1982 Selamlar bende 33. Haftaya girdim Sağ meme ucumda bir ağrı yanma hissi var aynı durumda olan varmı acaba