Fdemir canım ben de covit atlattım geçmiş olsun sana da. Bebeğin kilosu normal bence zaten covit onları çok etkilemiyor diye biliyorum Rabbim esirgesin. Hiç aklına kötü bişey getirme sağlıkla al kucağına inşallah. Ben çok kilo aldım yalnız bebeğimin kilosu normal şuan 35 haftamizdayiz.