mervebu1ut Merhaba kızlar trabzon kanunu eğitim ve araştırma hastanesinde detaylı ultrason yapılıyor mu biliyor musunuz? Yaşadığım şehirde olmadığı için Trabzon’a gitmem gerekiyor ama nerede var nerede yok bilmiyorum.
Deniz2961 mervebu1ut nerden gelecksnz bnde gumsuhaneden gttim.hackali baba yaptrdm ama.10 dk.surmedi ne resim ne birşey verdiler
Ozlemayaydin mervebu1ut Trabzon da devlet hastanelerinde detaylı tarama olmuyor canım ben Trabzon da yasıyorum özenerek bakmazlar çünkü devlet hastanesi olduğu için baştan savma yapıyorlar
mervebu1ut MihrimahVeAnnesiii normalde 30 dakika falan diyorlar ama neden bu kadar kısa yapıyorlar anlamadım hakkını vermiyorlar hiç bir işin
MihrimahVeAnnesiii mervebu1ut Evet normalde 30 dakika 45 dakika arası falan sürüyor ama hiç bir tanıdığım numunede 10 dakikadan fazla sürdü demedi malesef yat kalk tamam diyorlar resmen
Gunayodabasi mervebu1ut mehmet armağan soyadini unuttum ama cok dwtayli bakiyor ama cok konuşkan bir doktor degil ama alaninda çok iyi bir doktor herseyi ayrintariyla bakiyor
mervebu1ut Ozlemayaydin evet genelde her devlet hastanesinde özenle yapılmadığı söyleniyor özele gidemeyenler napacak ya gerçekten anlam veremiyorum
mervebu1ut MihrimahVeAnnesiii farklı şehire gidip on dakikada yat kalk tamam olmasıda insanın zoruna gider ya napıcam bilmiyorum hiç
Ozlemayaydin mervebu1ut biz de çaresizlikten özele gidiyoruz canım inanın bizim de maddi durumumuz yok ama özelde iyi davranıyorlar keşke bu devlet hastanesinde de olsa
Ozlemayaydin MihrimahVeAnnesiii 😁😁😁o ücreti oraya verene kadar özelde yarım saat ilgileniyor seninle verdiğim para helal olsun ama devlet hastanesi gözünden çapak bile almaz para da versen ilgilenmez fazla afra tafra yapıyor yasadığım için biliyorum canım devlette tarama istedim parayla bile afedersiniz köpek muamelesi gördük
mervebu1ut Ozlemayaydin ben de altı aylık evliyim dört aylık hamileyim vallahi hala eşya borcu ödüyoruz ne para kalıyor ne bir şey buna şükür ama borç olmasa hiç acımam özele giderim sürekli
MihrimahVeAnnesiii Ozlemayaydin Farabi devlet hastanesi değil ki yarı özel artık 😊 Bende Trabzon’da yaşıyorum . Arkadaşım Farabi de yaptırdı 1 saat civarı sürdü ve CD fotoğraf falan da aldı renkli. Turhan Hocaya girmişti orda hatta. Gayet memnundu😊 Ben İmperialde yaptırdım oraya takipliyim zaten bende memnun kaldım 😊
Ozlemayaydin mervebu1ut doğrudur canım bu zaman da gecinmek cok zor ben mecbur gidiyorum o da doğuma diğer kontrollere devlete gidiyorum bebeğin kalbi oluştu ama makineler eski sesi cıkmıyor bir de benim özel de doğum yapma mecburi genel anestezi oluyor devlet hastanesinde belden uyuştum öldüm öldüm dirildim öyle sancı ağrı düşmanımın başına vermem