Arkadaşlar Merhaba, Pazartesi günü kontrolüm vardı 8+3 tük o zaman, hiçbir sorun yoktu her şey olması gerektiği gibiydi kalp atışı ve kanama yoktu, akıntım oluyor diye günlük ped kullanmayıp peçete koyuyordum çamaşırıma doktordan döndüm eve geldiğim de kahverengi lekeler olduğunu gördüm normaldir diyip üzerinde durmadım açıkçası gün geçtikçe bu konu beni düşündürür oldu yaşayan var mı? Bir aksilik olmuş mudur? Şu an 8+6 ve daha öncesinde ve sonrasında yaşamamıştım konu ile ilgili bilgisi olan var mı?