[silindi] Ozge3507 Evet canım 8+6 dayım karnım aç gözüm aç aslında ama yiyemiyorum bir parça bir şey yesem çok yiyip şişmişim hissiyatı oluyor normal sanırım. ☺️
Kbrayankkk Ozge3507 oluyordu son aylarda doğuma yakin baya yiyordum oo gör beni 2 3 kişinin yicegi yicekleri yerim sonra göbek olacak diye kestim doğum etim zaten😂
Zeynepgl Ozge3507 İlk 3 ay öyle olur genelde hep canım çoğu sevdiğin yemekleri istekli yemezsin tiksinirsin 4 aydan sonra tekrar eskiye döner ☺️
Ozge3507 Kbrayankkk aslında güzel bişey bu 5-6 aylardan sonra daha çok yiyeceğin için şuan fazla yemiyorsun kilo almayız😂