Arsub11 Kizlar bugün saat 10.40 ta catlatma ignemi vurdum iki yumurtam gelismisti femarada kullandim bakalim artik . Sizler nasil yaptiniz bu sureci nelere dikkat ettiniz nasil degerlendirirsiniz oneriniz varmi acaba 🥰
ada58 Arsub11 iğneden 24 saat önce, 32 saat sonra sonraki günlerde de günaşırı 1 hafta değerlendirdik. iğne vurunduğum günden itibaren progestan da kullandım. ilk denemede tek yumurta tuttu. 2 yumurtam gelişmişti. şuan 13. haftadayız
cgnduru Arsub11 ben 4 kere femera kullandim 3 kerede çatlama iğnesi vuruldum hiç tutmadı bende biraktim korona olmustum.. 5 buçuk ay sonra 5 haftalık hamile oldugumu öğrendim bende olmadı ama hamile kalan çok var catlatma ignesiyle nasip ne o zamansa artık ❤
Mehtapkz Arsub11 bende tam 15 gun once catlatma ignemi olmustum canm 3 yumurtam vardi. Bugun 15 gunu adet olmadim bekliorm gebelik testlerim negatif adet olunca tekrar baslayacagim
Asyarslan60 Canım bende femera kullandım bi adet 18 ml yumurta vardı. Salı günü 1 inde iğne mi oldum, 12,36 saat değerlendirdik.Dünden itibaren gün aşırı devam edeceğiz Gün kan vermemi istedi doktorum. Duphaston ve estrofem başladı doktorum bakalım:)
Arsub11 Asyarslan60 bana herhangi bir ilac vermedi kuzucum aramizda iki gun tek oynuyor hayatim demekki takipte kalalim 🥰 bnmde iki yumurtam vardi bakalim artik ya bu ikinci denemem
Asyarslan60 Arsub11 benimde 2. Canım bi negatif klomen var bakalımm rabbimin takdiri inşallah bu Mart ayında yüzümüz Güler:)
Arsub11 ada58 masallah kuzuucum hayırlısıyla kucagina alirsin insllah darisi başıma yaaa . Tek yumurta tutunsnda onada raziyim inan bana bnde dikkat ederim saatlere hayatim peki 24. Saatide degerlndrmlmym yoksa
Arsub11 cgnduru cok dogru bebisler nezaman gelmek istiyorlarsa ozaman geliyorlar bende kac aydir ugrasyrm bu ikinci denemem ama oncesnde ovuladyon testi denedim c life macunu denedim bakalim kismetimiz nezaman
ada58 Arsub11 doktorumuz iğnenin 32-36 saat arasında değerlendirilmesi gerektiğini söylemişti. daha önce gerek duymadık. çünkü sperm rahimde 48-72 saat canlı kalabiliyor yani ilişkinin olduğu an değil sonrasında da hamile kalma olasılığınız oluyor. bu sebeple ince hesaplar yapmadık gerilmemek için gerçekten çok etkiliyor gerginlik ve stres biz akışına bıraktık biraz da. öyle saniyesi saniyesine inanın hesaplamadım. en önemli şey kafa olarak rahat olmanız. doktorunuzun dediği saatleri değerlendirin dua edin hayırlısı olsun sizin için
cgnduru Arsub11 anladım canım benim 1 sene 3 ay sonra oldu acele etme.. doktorlar 1 seneden önce tedavi uygulamiyorlar bende 1 sene oldu diyerek gittim iğne falan vuruldum ama gercektende öyle 1 sene olmamasi gayet normal.. ben gitmezdim o kadar erken belki ama bana ilk gittiğim doktor pcos dedi yanlış teshis koymus daha sonra 5 doktora gittim kontrole yokmuş megerse pcos falan. Sebepsiz olmuyor diyodum baktım vazgeçtim daha doktora falanda gitmedim kafamdan attim daha sonra devam ederim dedim o arada olmus bebek ❤ şükür bu hafta 3. Ay bitti yarın kontrole gidicem… demek istediğim acele etme bir şekilde oluyor erken veya geç kafama takma Allah ne zaman verirse en hayırlı zaman odur ❤❤❤
Zynpasr65 Benimde femara ilk denemem yarın ilacın son günü salı günü kontolüm var umarım sağlıklı yumurtalar oluşmuştur 🙏 rabbim hayırlı zamanda nasip etsin hepimize
Arsub11 Zynpasr65 insllah istedigin gibi olusmustur benim iki tane gelismis bakalim artik kuzum beklemedeyiz yani
Arsub11 Asyarslan60 kuzum ayniyiz bende oyle ilki klomen ve catlatma ignesiydi olumsuz okdu bu ayda femarayi deniyeyim dedim kuzuucm bakalim insllah bizimde kucağımız dolar🥰🤲
Arsub11 ada58 cok haklisin hersey beyinde bitiyor elde degil ama kuzu yaaa bir türlü akisina birakamiyorum surekli birseyleri arastryrm kafama takiyorum ya olmassa diye vesvese yapiyorum hep bakalim artik kuzuucm hayırlısı herseyin insllah yaaa
EdizEliz ada58 canım bende pazartesi gece 10 da oldum iğnesi doktor öyle demişti. Çarşamba da ilişki serbest dedi gün aşırı olacak şeklinde. Saat konusunda bende emin olamayınca çarşamba sabah 6 da, çarşamba yine akşam da saat 11-12 gibi ilişki yaşadım. Gün aşırı devam ediyor sonrası umarım güzel sonuçlnor
Arsub11 cgnduru ne guzel kafandan atmissin balim basarabilmissin darisi basima yaaaa bnde kafa okarak rahat olursam hersey halolacak emin olabilirsn deniycem bebegim takmamaya calisacagim dusunmiycem nasipte varsa Olur kuzum 🤲🤲
cgnduru Arsub11 valla ben olmayınca vazgecmistim ❤ öyle yada böyle bir şekilde olacağını biliyodum zaten… yakında inşallah haberini alirsin bebisin ❤