damlaakgn Selam kızlar bır sorum olacak bugün misafirim var dün gece ıslak kek yaptım yeterınce ıslattıgımı düşünüyordum dün yaptım bugun yetersiz geldi ıslaklığı uzerıne tekrar sos yapıp döksem olur mu sizce
Deletedmom73711 damlaakgn Olur, bende öyle yapıyorum özellikle dolaba koyduğumda çok kuruyor sevmiyorum öyle bir daha sos yapıp döküyorum mis.😂❤️
Armess_loya damlaakgn sosu tekrardan yapıp dökebilirsin yalnız çok sıcak olarak dökme hamurlaşabilir..
damlaakgn Aycan051415 Emossk Deletedmom73711 ozlemkzl3 ozlemkzl3 Armess_loya Bebek-C Hamisannee Sumiire Ay sagolun kızlar 💃🏻💃🏻💃🏻☺️
ozlemkzl3 KEK SOĞUMUŞTUR TAM KAYNAR DEĞİL AMA SOSU YİNE SICAK DÖK CANIM OLUR ÇOK KAYNAR DÖKERSEN HAMURLAŞIR
Bebek-C Keki biraz fırında ılıtıp sonra üzerine kaynarı çıkmış sıcak sos dökerseniz olur bence. Arkadaşımın annesi yapıyordu öyle.