Melekk32 Kızlar dün hastaneye gittik kontrolümüz vardı 36+4 olduk bugün doktor bebeğimin gelişiminin iyi olduğunu söyledi 3 kilo 100 gram olmuş sizde durumlar nedir bu haftalardan sonra ne sıklıkla hastaneye gittiniz ❤️
lllllg Melekk32 merhaba ben haftada bir gidiyorum artık..şuan 36 haftalığım 35 haftalık iken gittiğimde 3100 idi…kilosunu sorduğumda gayet güzel demişti…ama geçen haftaalr daha güzel ve fazla aliyodu kilo son haftalara doğru daha az aliyo gibi……sağlıkla dünyaya gelsin insalalh öncelik o tabikide yine