Hanımlar tercihiniz bay mı bayan mı doğumunu normal yapan anneler erkek doktorda çekince oldu mu yoksa can havli mi erkek doktora gidiyorum normal doğum istiyorum ama bayan doktorla mı devam etmek gerek daha mı rahat olunur var mı tecrübeli anneler yada benim gibi kafası karışık olanlar