Gzunl Sadece tatlı yememekle olmaz. Ben de 120′den düşürmüştüm açlık şekerimi. Şöyle anlatayım. Şeker asla tüketilmeyecek. Protein ağırlıklı beslenin. Makarna, patates, pirinç, pişmiş havuç, hamur işleri, beyaz ekmek de tüketmemeniz gerekiyor. Tam tahıllı ekmek yiyin. Bulgur bolca yiyebilirsiniz. 6 öğün beslenin. 3 ana 3 ara öğün. Öğünlerinizin arası 2 saatten uzun olmasın. Çok şekerli meyveler de yasak. Diyelim canınız çok muz istedi. Asla tek başına 1 muz yemeyin. Yanında süt veya ayran içebilirsiniz veya ceviz yiyebilirsiniz. Kuru yemişler faydalı. Tempolu yürüyüş yapın kendinizi yormayacak şekilde. En az yarım saat olsun. Yürüyüşler mutlaka yemeklerden en az 1 saat sonra olmalı. Yemek yer yemez yapılan yürüyüşler şekeri yükseltir. Bol su için. Şekerinizi cihazla düzenli takip ediyorsanız boşuna şeker yüklemesi yaptırmayın. Zaten şekeriniz yüksek çıkar. Öyle olursa da yine diyet diyecek doktorunuz. (Tabii danışın yine doktorunuza.) Ben bizzat kendi tecrübemi ve diyetimi paylaştım sizinle. Başta çok zorlandım ama 3 hafta sabredince vücut uyum uyum sağlıyor. Merak etmeyin.