Ay hi bisey yok yaaa nası doğacak bu bebe sadece göbeğim düştü hatta baya fazla düştü eşim dalga geciyo yürürken alttan tut bebe yere diyecek diye 😅😅 en son kanalda değildi yqrin kontrol var ve güzel şeyler duymak istiyom şu activiting labor mu ne onu yapcam bugün iliskiyede eşim tedirgin oluyo artık garibim onqda bisey diyemiyom ama akşama yakasına yapışmak lazim😅😅🤦♀️ başka ne yapıyım fırsat buldukça ördek yürüyüşü yapcak gibi cömeliyorum ama yuumuyom çünkü dusuyom😅 evet fikirlere fikirleeer