Nurcan3131 normalde bu görüntüde ovulasyon hamilelik olmuyor, benim dahada kötüydü ama negatifti, o yüzden arkadaşlar haklıydı öyle söylemekte, bizzat yaşadım çünkü.
Bebeğin şimdiden hayırlı olsun, arkadaşada “ öyle değilmiş” deseydin daha şık olurdu, “ne habersin” demen şık olmamış, "ya gördüm mü bak ben kazandım"der gibi.
Üslub hoş olmamış okuyunca yazmadan geçemedim.