Melisakplnn saç kesince neden vitamini emsin yapmayın lütfen, hali hazırda saçlar uzamaya devam ediyor vücudun işleyişi bu bebek vitamini her halukarda alıyor zaten :) kulak asmayın doktoruma sordum izin verdi diyin geçin en mantıklısı. Hepsi hurafe, 2 kez kestirdim hemde baya kısa kestirdim kendim rahat ettim bebeğimde gayet sağlıklı 🧿 16. Haftadan sonrada bir kez boyadım hatta doktorum izin verdiği için.. kendi konforonuz için kestirmek istiyorsanız kestirin etrafınızıda azıcık kulak tıkayın 😊