tazebiranne_hg04 Brcygmr erken döllenme olmuştur benimse öyleydi erken döllenme olmuş dedi doktor adet tarihimi 5 gün geri yaptı o yüzden
caghan_annesi Brcygmr bizim 3 hafta önde hiç bi sıkıntı yok şükür sadece gelişimi önde iri bi bebek olucak takılma 1 haftaya falan 😅😇
Gamzeaydin13 tazebiranne_hg04 doktor bana da bi hafta önde dedi sizce adet tarihime göre mi gittmem lazım yoksa ultrasyona göre mi detaylı ultrasyonda da cıktı doktor bi hafta önde herşeyi uyumlu dedi
tazebiranne_hg04 Gamzeaydin13 doktor söyler bende yeni düzeltti mesela artık ultrasona göre gidiyorum siz şuan adet tarihinizi baz alın gene de
dilaraulusoy Brcygmr canım kötü birşey değil bu benimde öyle gelişimi erken tamamlıycak demek. Güzel besliyorsun bebeğini demek ki.
makbule17 Brcygmr benimde aynı doktor son adet tarihimi de değiştirmiyo neye göre doğum olacak bende anlamadım
bluees1207 Brcygmr ilk aylarda bebeğin 2 haftaya kadar önde olması normal kabul edilir. Son aylarda ise gerilemeler görülebilir. 2 haftadan fazla gerilik görülmezse o da problem sayılmaz bu gibi durumlar normal hiç canınızı sıkıp bunu düşünmeyin