Zeynephilal İdrarımda yanma vardı bugün idrar tahlili verdim epitel hücre değeri 10 çıkmış normalde en yüksek 1.5 çok korkuyorum yaşayan varmı
Sevdapl Zeynephilal doktorum idrar yolları enfeksiyonu olmaması için bol su iç dedi. 2 3 litre tüketmeye çalışın. Sık sık iç çamaşırı değiştirin ütüleyin mümkünse. Bir de dut kurusu çok faydalı diye okudum. Onu da tüketebilirsiniz.
Esra33-34 Zeynephilal tek kullanımlık toz verdı doktor ağrı böbreklerıme vuruyodu ustunede 2 litre su içtim ne böbrek ağrısı kaldı ne yanma. Günlük ped kullanıyorum organik olandan sık degısıyorum. Cok şükür iki günde iyi oldum canım korkma erkenden önlem alınca ilaçlarla ilerlemiyor bebege zarar vermıyor cok gecmıs olsun
Suzannaz Zeynephilal ben küçüklüğümden beri uğraşırım bununla ama doktorun yazdığı antibiyotik ile geçer birde yanma için kekiği kaynat ılıyınca vajinanı onunla yıka
Fatmabytr Hamileliğin ortasında benim 30 bile çıktı bir onceji ay 10 olmasına rağmen ama doktor sadece bir kere şase verdi o da 10 çıktığında çok antibiyotik vermiyorlar doktorlar korkmayın ve bol su hijyen
Fatmabytr Zeynephilal korkmayın birçok hamile kadının başına geliyor mesane tam bosalmadiii için ilerleyen zamanlarda artabiliyor siz sacece düzenli idrar tahlili yaptırıp takip edin
yagmurrrra Benimde enfeksiyonum varmış sistit olmuşum yeni hamileyim bebeği yeni gördük sefpodo diye antibiyotik verdi
Zeynephilal Fatmabytr ilk gebeliğimi kaybedince insan en ufak şeyden korkuyor . İnternette yazanlarda aşırı kotkutan şeyler yazıyor . Yüksekliklere o kadar şey yazmışlar ki