Ilk_bebegmm99 en doğru olanı yapmış doktorun . Kızıma hamileyken 14. Haftada nöbetçi doktor erkek bebek demişti tabi ilk çocuk olunca kafamızda bi duygu oluştu kıyafetler hazırlıklar vs 16. Haftaya kadar kendi doktorum hiç bir tahminde bulunmamıştı 16. Hafta diyodu başka bisey demiyodu 16. Hafta geldi cinsiyet öğrenmeye gittik demesin mi kız bebeğiniz olcak dedik nasıl böyle olur bize nöbetçi doktor böyle dedi hatta pipisini bile görmüştük doktor dedi 16. Hafta net cinsiyet günüdür o gördüğünüz de kordondur bebeğiniz kesin ve kesin kız 😁😁biz tabi uzulduk ayrımcılık yapmayız asla ama kafamzda oluşan düşünceler bi anda değişti hatta tam anlamıyla bile sevinememistik değiştiği için simdi 1 yaşına gircek varlığına hamd olsun 🤲🏻🙏🏻 demem o ki çok nadirdir tahmin yapılıp doğru çıkan heyecanlı ve zaman geçmek bilmeyen haftalardasin ama doğru vakitte öğrenmek net öğrenmek her zaman daha iyi 🙏🏻rabbim gönlünüze göre versin