Edanurusta Gul_hamad Ben tam 26 haftalık hamileyim. Erkek bebek bekliyoruz. Hareketleri bazen çok çok fazla bazen hiç yok. Ben konuşuyorum elimi koyuyorum tepki vermiyor ama babasına hemen tepki veriyor şimdiden babacı olursa işim çok zor 😂
Fhryhsn Deletedmom434 siz hemşireydiniz sanırım , benim 24. Haftam var bebek bugün nadir hakeret ediyo normal mi
Gul_hamad Arkadaslar,bebeginizin hareketleri nasil? Cok mu hareketli? Tekme falan atiyor mu? Ya da yuzuyor mu ? Ben hissediyorum ama cok da hareketli degil(( korkuyorum bazen
SedanurAydnAta Gul_hamad 27+5 benimkide arada hissediyorum hareketlerini çok fazla hareketli değil hep aynı yerinde zaten 😊 her bebek hareketli olacak diye bişey yok bizimkiler sakin olacak galiba 🤣
1prensesannesi Gul_hamad korkma canım uyumayı seviyor demek bebisin😘 benim ki çok hareketli uyku da bile uyandırıyor
mucizemizibekliyoruzz Gul_hamad 26+2 haftalığız canım evet çok hareketli benim bebeğim. Ama az hareket eden bebek sağlıksız diye bir şey yokmuş. Günde 10 defa hissediyorsan sorun yok. Hareketleri aşırı zayıfsa doktorun kontrol etsin mutlaka
Gul_hamad Deletedmom434 en hareketli oldugu zaman aksam 8den sonra,sadece dun gece uyudugumda ilk defa tekme gibi bidey hissettim ve uyandim
Deletedmom434 Gul_hamad normal kuzum pozisyonundan dolayı hissetmiyor olabilirsin bazen 2-3 gün hissedemediğim oluyor
Gul_hamad Ya cok rahatladim. Bir de en son kontrole gittigimde kordon boynuna dolanmis dedi,ama kendi hareket ettikce doguma kadar acila bilir. Boyle biseyle karsilasdiniz mi?
Gul_hamad mucizemizibekliyoruzz cumaertesi kontroldeydim,bebek iyi dedi sukur. Ama suyum fazlaymis o da sekerden kaynaklaniyormus. 2 hafta sonra kontrolum var