Sfanur Arkadaşlar 20+5 haftalığım bebeğimin hareketlerini 1 haftadır hissediyordum fakat bu 2 gündür hiç hissedemiyorum bu beni endişelendiriyor normalmi sizce?
Berf123 Bende 18. Haftamdayım bu haftalarda hafif hissetmek mümkünmü sizce? Hafif ve aşagıda hissediyor gibiyim ilk gebelik naısl hissedecegimide bilemiyorum ama