Kızlar merhaba yaklaşık 3 günü olacak bebeğimin hareketleri çok seyrek. Doktorumu aradım 23. Haftadayım, doktorum normal ara sıra olabilir dedi hiç hissetmezsen bir gün içerisinde gel dedi. Dün akşam çikolata yedim. Yedikten sonra oynadı kısa bir süre sonra tekrar durdu. Hareketli bir bebekti küçük olmasına rağmen ama 3 gündür azaldı sanki. Bana bir akıl verir misiniz ne yapmalıyım? Hemen bugün gideyim mi doktoruma?