Dil, barbun, levrek, hamsi, çipura ( en çok dil ve barbun balığı yemisimdir, tadı çok güzel)
Önceden balık yiyemezdim, evlendikten sonra eşim farklı balıkları getirdi yaptı öyle beğenip yemeğe başladım. Boşuna önceki yıllar yememisim dedim. Tabi fiyatları yüksek geliyor. Haftada bir yemeğe çalışıyoruz