hemsiree kendini hiiiç üzme strese sokma.. beta öğrenir öğrenmez kontrole gidilince böyle oluyor ne yazık ki.. değerinin en az 3binleri gecmesi lazım.. 8.-9.haftada bebek görenler,kalp atışı duyanlar oluyor.. evet beklemek çok zor ama bu kadar ağlayıp üzülmektense sabredip biraz gec gitmek daha iyi sanki.. Allahın izniyle oralarda bi yerlerdedir bebişiniz 😇🙏🏼🥰