Denizaraf 31+3 haftalık gebeyim leke geldi hemen hastaneye gittim doktor erken Doğum riskin var dedi bi tane iğne vuruldum inşallah işe yarar böyle durumla karışılaşan var mı ?
ozgeya Denizaraf ben de 34+4 haftalığım 😔 benim de biraz önce tuvalete girdiğimde gördüm kahverengi lekelenme olmuş iç çamaşırımda.Doktoruma da ulaşamadım henüz doğumdaymış,hastane de uzak evime fazlasıyla. Korkmaya başladım,benim de mi öyle acaba 😔