Busra_05 kalp atışı olan birinden boş gebelikten söz edilemez zaten.. Kalp atışını görüyor ve sesi gelmiyor diyor.. Güçsüz demiş sanırım. 8 haftaya kadar bekle bebeğin kalp atışı daha net olur doktorunun dedikleri senin anlattığın gibiyse, merhaba sana bebekle ilgili olumsuz bisey söylerse müdahale ettirmeden bir başka doktora git derim ben.