Murgul bu dünyada doğumdan en çok korkan benden başka biri yoktur sanırım , 35 haftalık olucam 2 gün sonra okadar korkuyorum ki anlatamam. ilk doğumum olacak basur dan dolayı mecburi sezeryan olacak. Ben spinal belden uyusturma istiyorum, çünkü kaygı bozukluğu var genel bayilmaktan aşırı derece de korkuyorum aklıma bin bir türlü şey geliyor, şuan da da ya uyusmazsam belden ya beni bayiltirlarsa, ya korkudan bayilmazsam, ya bayılıp ayilmazsam gibi şiddetli yüksek derece de korkuyorum nasıl yenicem bilmiyorum ama en çok yaptığım şey buradaki pozitif doğumları okuyorum, hassas olanları kesinlikle okuma bende okumuyorum insanın bilinç altına yerleşiyor sende öyle yap bence