35SD28 dün tam doktorumun paylaştığı bir post’un konusu buydu ☺️ 38. Haftada doğumu olan bir gebenin bebeği gelişimi zayıfmış 36 haftalık gibiymiş ama maşAllah çok güzel sağlıkla doğdu . Hiç kafanıza takmayın inşAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız , emzirdikçe de 1-2 haftada toparlar kendini 👼🏻🙏🏻