mrkr Ben 11le öğrendim ve 10+3 olduk.❤️ Burada bir arkadaş vardı ismini hatırlayamadığım için etiket yapamıyorum o da 5 küsürle öğrenmişti ve sanırım doğumuna az kaldı ya da 20li haftalarında. Önemli olan kaçla öğrendiğiniz değil, düzenli artması. Biraz sınırda evet ama güzel düşünün güzel olsun.💖🙏🏻