mucizemizibekliyoruzz benim erken doğum riskim vardı 20li haftalarda,iğne de olmuştum ama son haftalarda kalmamıştı.2 hafta önceki randevumda rahim ağzı uzunluğum 35 çıkmıştı,bu kadar kısa sürede düşmemiştir herhalde 😔 korkudan kıpırdayamıyorum zaten,uzanıyorum sürekli 😔
İnşallah sağ salim zamanı gelince alırız yavrularımızı kucağımıza 😔😔