Papiiii
Doktorunuzu değiştirmeyi deneyin bence, benim 4. Hamileliğim ve hepside sorunlu geçti hamileliklerimin hepsinde kanama ve erken doğum tehlikesi yaşadım, 3. Hamileligimde bebegim erken doğdu ve kaybettim.. ve doktorum surekli yatmak zorundasın hiç kalkmaman gerekiyor diyordu hepsindede, bu insanin psikolejisini aşırı etkiliyor..
Simdi 11+3 haftaligiz elhamdülillah, ve benim kanamam var haftalardir, ama doktorum dikkatli ol surekli yatalak gibi olmak zorunda degilsin, ben seni hastaneye bile yatirsam kaderde ne varsa onu yaşıyorsun, hiç kalkmadan yatipta düşük yapanlarda oluyor gibi şeyler söyledi..
Ve bu bana psikolejik olarak o kadar iyi geldiki..
Evet benimde ilk haftalardan beri kan duvarı var kanamamda var ama takdiri ilahi biraz tevekkül etmek gerekiyor tabiki tedbirimizi alıyoruz ama takdir Allah tan