anonim34 Merhaba arkadaşlar forumda doktorla ilgili yorum aradım bulamadım sanırım yeni olduğu için.. Ben gittim deneyimledim, çok güler yüzlü , samimi, çokça açıklayıcı, soru sormaya çekinilmeyen bir doktor herkese tavsiye ederim 🥰👍🏻
Tontikannesi anonim34 bende adatıpta doğum yapıcam kısmetse ama doktor seçemedim fatma hanım daha deneyimli diyorum Nihan Hanım var ondan memnun olan çok olarak okudum doğumları nasıl olur acaba çok kararsızım diğerleri deneyimlediniz mi direk bu doktora mı gittiniz?
anonim34 Tontikannesi direk aysel hanıma gittim ama bundan iki hafta önce arkadaşım fatma hanımda sezeryan doğum yaptı oda memnun kaldı
Gizem-Erdem2021 Tontikannesi ben başından beri Nihan hanıma gidiyorum. Mükemmel bir doktor kesinlikle tavsiye ederim. Allah kısmet ederse doğumu da kendisi ile yapıcaz inşallah. Her konusa ilgili ve gercekten bilgili bir doktor❤️
TazeMom Ben de aysel hanıma gidiyorum kendisinden çok memnunum ama doğum hakkında hiçbir fikrim yok, normal doğuma giriyor mu merak ediyorum, bilgisi olan yazarsa çok sevinirim