cgdmvcl7495 ilk gebelikse benim de öyleydi, doğum iznine ayrılırken şaşırıyorlardı hamile misin diye 😅 şuan 2. Gebeliğimi yaşıyorum ve ilk bebeğimde doğuma gittiğim karnımla 26. Haftamdayım, daha neler neler duyacaksınız doğduktan sonra, büyütürken her şeye bir yorumu var herkesin maalesef. Umursamayıp kulak arkası etmeye alıştırın kendinizi yoksa çok yıpranırsınız, sevgilerle 🌸