Taze-annee Kızlar 37. Haftama kadar çalışacak kadar sağlıklıydım tam izine ayrılacağım derken covid kapmışım. 37 de doğsun dediğim bebişime şimdi covidim geçsin öyle doğ diye telkin ediyorum. Hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏻 Dua edin inşAllah 🌸
Bhr1 Taze-annee korkmayın bende 36. Haftamda oldum şu an 37+5 iyiyim öksürük kaldi sadece pekmez yiyin ac karnına öksürüğü kesiyor biraz bir haftada tam anlamıyla toparlandım ben bebeğimde de sorun yok hastaneye gittim size de Allah şifa versin inşallah 🙏🙏🙏
tennumbertenten Bende 29. Haftayı gece pozitif çıktı.. 2 yıl direndim buldu sonunda şu hastalık beni.
Civcivvmomss Korkmayın artık grip şeklinde atlatiliyor maskeler bile kalktı baksaniza güzelce beslenin vitaminlerini ihmal etmeyin iyilesirsiniz İnşallah geçmiş olsun