zalqov09 Merhaba 36+5 haftalik hamileyim idrarda protein kacagi oldugu anlasildi bunu yasiyan biri varmi gebelik zehirlenmesi olabilir denildi ama tansiyonum yuksek degil
Hilal-95 zalqov09 gözlerinın önunde siyah siyah bsyler ucuyormu bnm öyle olmustu 🤦🏻♀️ Evde tansıyonum yüksek deildi meğerse benmde idrarda protein varmış allahdan suyum gelmişdi doğumum oldu hemen